BEMÆRK! Denne side bruger cookies og lignende teknologier.

Hvis du ikke ændrer browserindstillingerne, accepterer du dem. Læs mere

OK

Cookies

Radiocom Danmarks hjemme benytter cookies. Alle der besøger en hjemmeside, som benytter sig af cookies skal informeres om, at hjemmesiden indeholder cookies, hvad de anvendes til, og hvordan de kan fravælges.

En cookie er en lille tekstfil, som lagres på besøgerens computer og indeholder informationer. Cookies benyttes normalt til at forbedre hjemmesiden for de besøgende på den.

Der findes to typer af cookies

Den ene type gemmer en fil, som ligger på besøgerens computer. Filen anvendes f.eks. for at besøgeren nemmere kan bruge hjemmesiden med henblik på ønsker og interesser.

Den anden type kaldes sessions cookie. Mens den besøgende er inde på en hjemmeside, lagres den midlertidigt i besøgerens computers hukommelse. Sessions cookies forsvinder, når besøgeren lukker for sin browser. Ingen personlig information, f.eks. e-mails eller navn, gemmes om besøgeren.

Hvad kan du gøre?

Hvis du som besøger ikke accepterer, at hjemmesiden anvender cookies, kan du lukke for funktionen via din browsers sikkerhedsindstillinger. Du kan også indstille din browser, så du får en advarsel hver gang en hjemmeside forsøger at lægge en cookie på din computer.

Hvis du ikke vil have, at cookies gemmes på din computer, kan du lukke for denne funktion i din browsers indstillinger. Så vil der ikke blive lagret nogen cookies, men du kommer heller ikke til at kunne bruge disse funktioner på hjemmesiden.

HemOm osService & support

Service & support

Vi har vor egen serviceafdeling. Der udfører vi al service på vore apparater. Garantiservice og efter-garantiservice. De applikationer vi behøver at udvikle for at kunne skræddersy visse apparater gør vi selv på vor udviklingsafdeling.

At anse at en relation er ovre, når kunden har fået produktet eller tjenesten levereret har aldrig været vor stil. Tværtimod har nære kunderelationer været grunden til vor fremgang. Vor serviceværksted har her en stor betydning. Det er ikke nogen tilfældighed, at organisationer som Räddningsverket, UD og Securitas har engageret sig i vore servicetjenester i mange år.

At kunne yde en hurtig service eller på kort tid modificee udstyr, er en forudsætning for at være med på højeste niveau.

Udvikling

Selv om mange af vore produkter dækker de fleste kommunikationsbehov, findes der altid kunder, som af forskellige årsager har behov for unikke løsninger. Dette kan bero på ekstrem kulde eller varme, et usædvanligt hårdt industrimiljø eller helt enkelt på grund af strenge sikkerhedskrav.

For at kunne imødekomme de ekstra behov, har vi vor egen udviklingsafdeling, som arbejder tæt sammen med kunden for hele tiden at kunne tilpasse funktions- og kvalitetskrav.

Sepura Service Center

Hos Swedish Radio Supply findes Skandinaviens første Sepura servicecenter. Servicecentret er det andet i verden, og vi føler os stolte over tilliden fra Sepura. Vi kan nu på en enklere og mere effektiv måde tilgodese kundens behov for hurtig service. Alt servicearbejde fortages fra Karlstad i Sverige, når det gælder landene Sverige, Danmark, Norge, Finland og Island.

Vi har sammen med Sepura gennemgået en certifieringsprocess, hvor man omhyggeligt kigger på berørt personales kompetencer, udstyr samt logistik. Et antal personer fra vor arbejdsstyrke har gennemgået en grundlig uddannelse hos Sepura i England. I tilslutning med opbygningen af Service Centret tilpassede vi vore lokaler og investerede i nyt driftsudstyr.